Avatar billede nettrain Nybegynder
29. juli 2001 - 16:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dovne webdesignere *g*

*lol* jeg opdagede lige noget skægt fandt et link inde på: http://www.eksperten.dk/spm/92765

linket jeg fandt der var www.guistuff.com, det er der sådan set ikke noget galt med. det sjove er at 10 efter fandt jeg dette link www.wavhounds.com et andet sted....

Slående lighed ik? *g*

Viser bare der findes meget dovne webdesignere.

/NetTrain/
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 16:21 #1
Tjooo - de ligner jo godt nok hinanden... men hvem har taget hvis design ;)

Forresten, er webdesignere så ikke generelt dovne??? *g*

::sunlock.dk::
Avatar billede nettrain Nybegynder
29. juli 2001 - 16:21 #2
Det første link www.guistuff.com er self. uden \",\" til sidst!!!

Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 16:22 #3
der skal vist nok bare ik være et komma efter com...hæ hæ
Avatar billede hotpop Novice
29. juli 2001 - 20:21 #4
Det er sgu da ikke sikkert at der er nogen der har hugget designet! De kan have købt sig ret til at bruge det :) Hvilket nok viser sig at være tilfældet .
Avatar billede hotpop Novice
29. juli 2001 - 20:24 #5
Har mailet webnmaster på http://www.wavhounds.com/ så finder vi jo ud af det :)
Avatar billede nettrain Nybegynder
30. juli 2001 - 14:28 #6
Nu ville jeg også kalde det at være doven webdesigner, hvis man køber designet af andre... så kan gud og hver mand jo være webdesigner lige pludselig.. :)

Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 14:32 #7
Der er ingen af dem der har stjålet.

De er bygget over gratis templates.

Helt lovligt...

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 14:32 #8
læs i sourcen... der står det såmen ganske tydeligt.