Avatar billede arnepedersen Forsker
11. februar 2011 - 16:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ITunes

Kan I ikke hjælpe mig.

Jeg har en del musik liggende på ITunes, men flere af mine CDér lægger sig som flere af de samme CDér. Det vil sige at hvis der er 8 nr. på en CD, så viser Itunes 8 forskellige CD´er med samme Cover.
Jeg håber jeg har forklaret mig forståeligt.
Kan I give mig en forklaring, og kan I løse problemet.
Det er irriterende hvis jeg gerne vil afspille en hel CD på min Ipod.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
11. februar 2011 - 23:43 #1
Tjoh.. Det sker tit for mig, men plejer at slette al musiken fra itunes biblioteket og så tilføje det igen. Altså ikke slette det fra selve computern, bare fra itunes.
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. februar 2011 - 08:20 #2
Det har jeg prøvet, desværre hjalp det ikke.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
12. februar 2011 - 10:03 #3
Hmm... Besynderligt... Så jeg blank..
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. februar 2011 - 12:39 #4
Det sker typisk når jeg lægger et album ind med forskellige kunstnere.Det vil jeg gerne beholde som et album.
Avatar billede arnepedersen Forsker
14. februar 2011 - 08:55 #5
Kan man ikke styre det så navnet på albummet overstyrer andre oplysninger?
Avatar billede quinnie Novice
19. februar 2011 - 16:39 #6
Jeg har samme problem og det er ret irriterende...Er der slet ingen der har en løsning?
Avatar billede quinnie Novice
19. februar 2011 - 17:26 #7
Nå Arne, nu tror jeg faktisk jeg har fundet løsningen. Prøv at højreklik på sangen, gå i egenskaber, vælg detaljer og skriv kunstnernavnet i feltet kunstnere. Gør det samme ved alle sangene i cd´en. Hvis cd´en feks. indeholder blandede kunstnere, kan du i stedet skrive kunstnernavnet i feltet "titel" som også ligger under detaljer. Det virker ihvertfald for mig :-)
Avatar billede arnepedersen Forsker
20. februar 2011 - 08:46 #8
Det er rigtigt jeg har også fundet ud af denne løsning, du kan faktisk mærke alle sange i et album af, og rette alle samtidig.
Men det koster flere gange nogle af oplysningerne.
Det burde kunne gøres enklere, hvor man priorteer for eksempel albummet før andre oplysninger.
Avatar billede quinnie Novice
23. februar 2011 - 09:58 #9
Ja, du har helt ret. Det burde kunne gøres enklere, men jeg har desværre ikke løsningen. Men skriv endelig hvis du finder den :-)
Avatar billede arnepedersen Forsker
10. marts 2011 - 12:21 #10
quinni sender du lige et svar?
Avatar billede quinnie Novice
10. marts 2011 - 15:43 #11
Pling!!