Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 12:40 Der er 3 kommentarer

Billede på springboard iphone 3g

Hej jeg har en iphone 3g med nyeste software 4.2.1
Jeg kunne godt tænke mig at få baggrund på min hjemmeskærm men den skriver den arkivere billedet men når jeg så går ud på hjemme skærmen er der intet billede.
Den er ikke jail breaket men hvad kan det være der er problemet...?
Håber der er nogen der er flinke og hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2011 - 14:47 #1
Velkommen til eksperten:)

Du har desværre valgt en kategori vedr. eksperten.
Jeg vil anbefale at du bruger kategorien til telefoner, som du finder her: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Telefoner

Først skal du dog lige ligge et svar, og acceptere det, så er der lukket her.
Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 18:35 #2
okat tak skal du have det vidste jeg ikke gg
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2011 - 19:22 #3
Husk at lukke som beskrevet ovenover.