Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 15:51 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Jeg er ikke nørd!

...selvom jeg lige nu sidder på en strand, med en kold øl i den ene hånd, den bærbare på låret (koblet på nettet via mobilfon) og Eksperter den...

BEKRÆFT MIG! ;)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 15:52 #1
ok. du er ikke nørd.
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. juli 2001 - 15:52 #2
æhh....
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 15:53 #3
(hvis du var en nørd, havde det været en 1½ liter cola istedet for øl...)
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 15:53 #4
nej overhovedet ik....Host Host
Avatar billede netsrac Praktikant
29. juli 2001 - 15:55 #5
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 15:55 #6
DU ER NØRD ! *GG*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 15:55 #7
jelzin, så er det nu jeg ikke skal fortælle, at jeg HAR drukket de 3 Jolt jeg havde med? ;)
Avatar billede poull Nybegynder
29. juli 2001 - 15:56 #8
Tja, du er i hvert fald rig bår du bruger mobil
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 15:56 #9
poull, der er et alternativ... man er udstyret med mobil fra jobbet ;)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 15:57 #10
*gg*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:00 #11
Det eneste jeg savner lige nu er en vandtæt blærbar... hvor fedt kunne det ikke være at ligge på en luftmadras på vandet og Eksperten den :)))
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 16:09 #12
hvad med at dykke, og være på xpertn......
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:10 #13
jelzin, hvor let er det at drikke Jolt med snorkel?
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. juli 2001 - 16:13 #14
jeg har det forkerte arbejde ...
Avatar billede suspect Nybegynder
29. juli 2001 - 16:17 #15
lad mig sige det lige ud, ER DU GAL EN FREAK!
Hvis man sidder på stranden, er det for at blive brun, bade eller score, sqda ikke at sidde på nettet... Og du bliver ikke sejere af at have en øl i hånden! så er du sq bare en dranker-freak!
Øl er for tabere, vodka er for dejligt :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:22 #16
suspect, du tager fejl... Jeg har igennem de sidste 4 år delt liv med verdens bedste babe... så det med at score? - who needs it? ;) - og vedr. øl... for et citere Monrad og Riislund: \"Øl er gud, gud er øl\" ;)

Rent faktisk er øl lidt af en hobby. Jeg er en af dem der mener danskere ikke har ølkultur. Der er jo ingen virkeligt gode danske øl. Prøv f.eks. en engelsk Worthingtons... Så ved man hvad øl drejer sig om ;)

Der er kun én ting bedre end en god øl... og det er en god skotst single malt whisky. Aller helst en Islay som f.eks. Laphroig, Lagavulin eller Port Ellen :)
Avatar billede suspect Nybegynder
29. juli 2001 - 16:25 #17
Typisk dranker snak!
o.k! så ville jeg sq gerne se din vom!

Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 16:28 #18
nanoq>> har du aldrig set leaving las vegas ???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:30 #19
Suspect, den er der sgu ingen af...

Og nu du nævner dranker snak... Du siger vodka er dejligt... Skal vi gætte på du blander det op med diverse sodavand eller anden? - hermed neutraliseres smagen. Dvs. man primært drikker for at blive fuld.

Jeg drikker alkohol fordi jeg nyder kvalitet. Jeg kan bestemt også lidt en god vodka som f.eks. Stolichnaya. Men den skal absolut ikke blandes.

Det skal også nævnes, at jeg yders sjældent er fuld. Jeg sætter kvalitet før kvantitet. Jeg køber hellere en god øl til 20 kroner end jeg køber 4 til en 5\'er.

Så tag hellere dit \"dranker\" i dig igen...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 16:31 #20
nanoq <<<

Du sagde: \"Der er jo ingen virkeligt gode danske øl.\" Hmmm... har du smagt en Hancock? Det tror jeg ikke...

Og du siger at du ikke er nørd. Det vil jeg sq give dig ret i. Ingen nørd kunne finde på at tage til stranden. Og da slet ikke mens solen skinner. *S*

::sunlock.dk::
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:31 #21
jelzin, så absolut. En gennemført god film faktisk :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:34 #22
Sunlock, jo.. jeg kender Hancock ganske udmærket. Men jeg mener nu også den er for tam. Eneste danske øl jeg kan tage hatten af for, er Ørbæk bryggeriernes \"stakit-øl\". Disse kan kun købes direkte ved bryggeriet. De bliver leveret i 5 liters flasker, der stadig gærer når man får dem. Man stopper selv gæringen, når man synes tiden er inde. Herefter får man noget der virkelig smager godt :))

NanoQ
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 16:40 #23
nan>> det var i forb. med at være på experten i neddykket tilstand... *
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:44 #24
jelzin, ooohh.. :))
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juli 2001 - 16:45 #25
Synes det er utroligt at man skal have bærbar med overalt!
Den får status som \"mobilos\" en dag...

Avatar billede horsmark Nybegynder
29. juli 2001 - 16:50 #26
*GGG* i har fået knald i bøtten!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 16:52 #27
annika, well... det er muligt. Dog skal jeg lige nævne, at jeg HADER mobiltelefoner. Jeg snakker stort set aldrig i telefon på \"offentlige steder\". Jeg bliver sur og gal, når mobiltelefoner ringer på en restaurant, i biografen eller teateret.

Jeg har min bærbare med til stranden som et alternativ til en bog. Jeg kan ikke koncentrere mig om at læse bøger på en strand pga. skrigende unger, larmende teenagere eller anden. Jeg kan heller ikke bare ligge og solbade, da jeg så kommer til at kede mig i løbet af 10 minutter. Så en putter man kan lægge fra sig som man lyster, er et fint alternativ :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. juli 2001 - 17:57 #28
NonIQ er nørd ;o)
Avatar billede hotpop Novice
29. juli 2001 - 20:36 #29
At sidde på stranden og være på nettet samtidig??? Ked af det, men du er desværre en nørd. med stort N. ;)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 20:37 #30
hotpop <<<

Er du sikker? En nørd på en strand? Tænk lige over den igen!!!! *S*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 20:45 #31
Jeg bad om at blive bekræftet i, at jeg IKKE er en nørd... Så de mange point må jo gå til jelzin ;)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 20:46 #32
mange tak.... nu er jeg på 5701 pladsen...
Avatar billede hotpop Novice
29. juli 2001 - 20:48 #33
sunlock.dk> you have a point... *lol*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. juli 2001 - 21:26 #34
NonIQ> kan du bevise at det ikke er fusk, at du gav jelzin alle de points??? :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juli 2001 - 22:47 #35
Jeg tilstår... dette var en uberettiget pointoverførsel. I virkeligheden er jelzin0 til og med jelzin200 mine ekstra nicks. Jeg har planer om at indtage alle pladser på top 200 helt alene inden for en måned... Men i siger det ikke til Admin, vel? :)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
29. juli 2001 - 23:08 #36
Du er ikke nørd! En computer-nørd ved jo noget om computere :P