Avatar billede a-carlo Nybegynder
09. februar 2011 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ny gamer com?

Jeg har lige bestilt dele til en ny pc nu og jeg har faktisk ikke så meget forstand på det så vil bare høre jeres mening om den er god eller dårlig
men cpu: intel core 2 duo e7600 3.06 ghz
Cpu køler: arctic cooling alpine 7 pro
bundkort: asus p5e
grafik: gtx 460 1 gb
harddisk: 1.5 tb seagate barracuda 7200.11
ram: 2*2048 mb ddr2 sdram 1066 mhz

så er den god til at spille på eller er den dårlig?
Avatar billede bedt Nybegynder
09. februar 2011 - 19:07 #1
Hvis den nu var dårlig, så var det da lidt trist at du har bestilt den ? :)

Den skal nok kunne spille.

Du har vel haft et budget at holde dig inden for?
Avatar billede Dshan Nybegynder
09. februar 2011 - 19:25 #2
Intel er nu altid en fornuftig processor at gå efter, ville dog personligt have fortrukket en i5 eller 7 til en gamingcomputer, men grafikkortet er bestemt ikke skidt :)
Avatar billede a-carlo Nybegynder
09. februar 2011 - 19:35 #3
Ja jeg havde omkring 6000 til 7000 som jeg kunne bruge men jeg kan jo altid skifte delene ud på den hvis det er det har jeg intet imod og gøre jeg vil bare gerne vide hvad er godt og hvad er skidt jeg ved godt grafik kortet er udmærket:-) men alt det andet ved jeg ikke rigtig noget om og bare den kan spille jeg spiller meget stronghold og sådan bygge spil og sådan jeg ved ikke helt hvad det kræver for strategi har hørt det var grafikkortet der galdt mest der men ved squ ikke:-) og ja det var nok ikke helt smart og bestille inden jeg vidste noget men jeg er et af de der mennesker der ikke kan vente:-)
Avatar billede a-carlo Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:27 #4
æ