Avatar billede mstitdk Novice
05. februar 2011 - 00:38 Der er 1 løsning

Firewall vil ikke tillade netværks drev/printer

Hey

Jeg er startet på UCN i Ålborg. og har lidt problemer med deres netværk osv. kan gå ned til IKT afd. men har lige lidt spørgsmål.

Hvilke anti virus/ firewall programmer vil anbefalde, og som kan nemt sættes op til

Printer server adgang
Netværksdrev adgang fælles drev, hold drev personlig drev

danske programmer er at foretrække.

Jeg har bullguard 10 og er rigtig glad for den, da den er på dansk...

jeg har kontakt til BG og de kan hjælpe. men først på mandag når jeg er på skolen. samme med vores IKT afd. og har kørt den netværks cd de har. men den installere kun net drev og links til printer server

men nogen der har erfaring og kenskab til det de bruger på UCN university collage nordjylland????

vil meget gerne have noget hjælp.
Avatar billede mstitdk Novice
25. oktober 2011 - 10:53 #1
lukket