Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 11:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Webhotel?

Hvis jeg laver en hjemmeside i mit office 2007 kan jeg så uploade den på et hvilket som helst webhotel?

Og hvor er det bedst at gøre dette?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
03. februar 2011 - 11:37 #1
Ja du kan oploade den til hvilket som helst webhotel. Blot du gemmer den i HTML.

Hvor det er bedst afhænger jo meget af hvad du vil give, og om det skal være gratis osv?

www.whitehat.dk, for de gratis.

www.surftown.dk for private.
Avatar billede caspercxc Nybegynder
03. februar 2011 - 11:39 #2
Er det en stor eller lille hjemmeside som du vil lave?
Hvilket program vil du benytte?

Jeg har for nyligt benyttet mig af www.http://meebox.net/ som jeg synes er et Kanon godt webhotel!
Avatar billede caspercxc Nybegynder
03. februar 2011 - 11:40 #3
http://www.meebox.net/ - lige en rettelse
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 13:05 #4
Det er en hjemmeside hvor der skal være billeder men aner intet om hvor stor den bliver elelr ikke bliver. Ved bare at 123hjemmesider løsning kommer til at ligne alle de andre og vil gerne noget andet. Jeg ved ikke ret meget om det. Så ved heller ikke hvad program jeg vil bruge. Ved bare at min microsoft office har et program ejg kan lave min egen side i uden ejgbehøver at kunne alt det der kode noget.
03. februar 2011 - 13:38 #5
...min microsoft office har et program ... - hvilket ?
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 15:24 #6
Er det microsoft publisher du mener? Ellers ved jeg det ikke. Er det nu jeg skal trække kvinde kortet ;-D
03. februar 2011 - 15:27 #7
...min microsoft office har et program ... - du må da bedst vide hvilket program du snakker om *S* ?
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 18:56 #8
Måske du kan fortælle mig hvad dit hedder og så kan jeg se om mit også hedder det? :o)
03. februar 2011 - 19:02 #9
... det kommer da ikke sagen ved ?

* M$ Frontpage
* Microsoft Expression Web
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 19:48 #10
Jo jo det hjalp mig da i at finde ud af hvad du mente :-D

Jeg har Frontpage!
03. februar 2011 - 19:51 #11
... og den er fin nok - til 'begynderen' *S* ...
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 20:04 #12
Og det er jeg så også :-D Tak for det

Spørgmål til webhotel...Har lige været inde og tjekke nogle af de webhoteller der er. Når de snakker om trakfik på ens side, betyder det så noget med det antal mennesker der besøger ens side og der kun må være et bestemt antal på samme tid?
03. februar 2011 - 20:14 #13
... det skal du som privat person/hjemmeside nok ikke tænke på ...
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 20:29 #14
Okay tak for hjælpen :-D

Ved du om der findes nogle steder på nettet  ala frontpage til selv at lave hjemmeside?
03. februar 2011 - 20:56 #15
Avatar billede Athome Nybegynder
03. februar 2011 - 20:59 #16
Ja, det er den jeg gerne vil væk fra :-D Tænkte mere på en en der kan uploades?
Avatar billede Jeppe100 Nybegynder
19. februar 2011 - 21:39 #17
KomPozer er et gratis prg.
Avatar billede Athome Nybegynder
20. februar 2011 - 22:40 #18
okay tak :-D

Lukket