Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 09:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD+R (RW)

Hej alle..

Jeg sidder og skal bruge en dvd skive. Men da jeg ikke kan finde nogle i huset, har jeg fundet en der ligger noget små film på.

Det jeg skal vide er så om jeg kan fjerne de ting, eller skrive ovenpå så jeg kan bruge disken til at boote fra?

- Der står på disken Traxdata 4xSpeed Data/Video 4,7gb/120 mins.

RW DVD+r

Øhm. Håber i ka hjælpe :)
Avatar billede jakobljensen Nybegynder
03. februar 2011 - 10:01 #1
Dette skulle være muligt hvis dit dvd drev samtidig er et DVD RW drev, det skulle meget gerne stå på dvd skuffen.

Jakob
Avatar billede Blandy Praktikant
03. februar 2011 - 10:02 #2
Det er dvd skive du kan skrive på igen. (RW) rewritable, altså i stand til at blive skrevet på flere gange.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 10:07 #3
Super, tak for hjælpen.

Jeg tror Jakob var den første, så kan du ikke smide et svar? :)
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 11:03 #4
Faktisk har jeg et spørgsmål til.

Når jeg i NERO 10 nu skal brænde min ISO fil til DVD'en og jeg så kan vælge den option der hedder: Finalize disc (No further writing possible!).

Mister min DVD skive så sin RW?
Avatar billede jakobljensen Nybegynder
03. februar 2011 - 11:18 #5
Du kan sagtens finalize din disk men derefter kan du ikke tilføje nu data før du formatere den igen..

Håber det var svar:-)