Avatar billede ajvm Nybegynder
03. februar 2011 - 09:28 Der er 1 løsning

Vis delegation af controll

Hej , man kan i windows AD give Delegation , saa hvise grupper eller enkelt user kan aendre hvise settings for andre grupper eller enkelt users.

Man kan definere dette med Delegation taben i  "Active Directory Users and Computers" eller som vi goer, bruge Active Administrator fra Quest Software.

Jeg har nogle Delegations, som ikke fungerer for mig.

Kan man liste Delegations vha commando linie , eller paa anden maade se de faktisk effektive Delegations ?

/Anders
Avatar billede ajvm Nybegynder
10. marts 2011 - 01:59 #1
lukker efter 3 uger uden svar.