Avatar billede renny Nybegynder
03. februar 2011 - 09:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer går ned

Jeg har en HP pc den er ca. 4 år gammel

Den kører faktisk fint, indtil den en gang i mellem fryser, og jeg kan ikke gøre andet end restart.

Jeg har skiftet harddisk, jeg har formateret den, flere gange

Jeg har win7 64bit installeret

Er der en der har en god ide til hvad der kan være galt

mvh/renny
03. februar 2011 - 09:25 #1
Avatar billede jakobljensen Nybegynder
03. februar 2011 - 10:02 #2
Det kan evt. ram el. cpu der er ved at være færdige? Opdatere evt bios på bundkortet!?

Jakob
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. februar 2011 - 10:14 #3
Da den er 4 år gammel og Win7 er ret nyt ville jeg gå ind på HP´s hjemmeside og se om der skulle være opdateringer til både Bios og chipset du kan eventuelt bruge Vista drivere hvis der ikke er opdateringer til Win7.
Avatar billede renny Nybegynder
07. marts 2011 - 09:51 #4
Problemet var for lille strømforsyning, siden jeg har sat en større i har jeg ikke haft problemer