Avatar billede lenesmks Nybegynder
02. februar 2011 - 09:51 Der er 4 kommentarer

Når jeg retter i databasen opdateres min forespørgsel ikke

Jeg har en stor database med adresser i, hvor jeg har lavet forskellige afkrydsningsmuligheder ud for hver enkelt adresse, alt afhængig af hvad de skal have sendt ud.

Jeg har nu til min store skræk opdaget, at når jeg laver forespørgslen, at den så ikke opdatere fra min database.

Jeg har trykket opdatér alle, så det er ikke deri problemet ligger.

Mvh
Lene
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 10:06 #1
Hvis du kan gå tilbage og se dine afkrydsninger, så er det din forespørgsel, som det er galt med. Hvis du ikke kan se dine afkrydsninger, så er det din formular det er galt med!~)
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 10:08 #2
Nu nævner du jo en opdater alle knap... Den fyrer nok en opdateringsforespørgsel af, det er nok der problemet ligger...
Avatar billede mugs Novice
02. februar 2011 - 11:34 #3
Kan afkrydsningsfelterne opdataes i selve tabellen?
Avatar billede greybeard Nybegynder
02. februar 2011 - 15:24 #4
Har du en formular, hvor de nye felter ikke er bundet til tabellerne?
- Check at tabellerne bliver opdateret

Eller en kopi af dine tabeller så forespørgslen læser fra en ikke opdateret tabel?
- Check tabelnavne i formular og i forespørgsel

Eller er de nye felter med i forspørgslen?
- Se i forespørgselsdesign

Eller har du kriterier i forespørgslen, der forhindrer de ændrede værdier i at komme med?
- Se i forespørgselsdesign