Avatar billede ktrs Novice
01. februar 2011 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ønsker hjælp til mouseover

Hej eksperter.

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig med dette lille problem.

Jeg er ved at lave en hjemmeside i frontpage, på denne side er der en del foto, disse er i to størelser stor og lille.

Det jeg skal bruge hjælp til er.
Der er et lille foto som vises på siden, når man så kører musen over fotoet skulle det gerne ende med at blive det store billede som også bliver stører, når man så flytter musen væk igen fra billedet, skal det tilbage til det første lille foto igen, hvis man så klikker på bildet, skulle det gerne tone frem centret på skærmen med info tekst.

Jeg har nu sidet her et par dage og søgt på dette problem, men har ikke lige kunne finde det jeg søger, håber i forstår hvad jeg mener med det jeg skriver.

På forhånd tak.
MVH.
ktrs
Avatar billede jonatanpedersen Nybegynder
01. februar 2011 - 20:50 #1
Du kan bruge et gratis javascript der hedder lightbox. Se følgende wikipedia side:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightbox_(JavaScript)
Avatar billede ktrs Novice
02. februar 2011 - 04:38 #2
Det er et oki program.
Men jeg kan ikke se hvordan men få det til at blive større ved bare at føre musen over billede, man skal klikke på billede for at det bliver størrer.

Så er der evt. noget andet jeg kan gører ??
Avatar billede ktrs Novice
03. februar 2011 - 21:16 #3
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med et script til det her ??
Avatar billede ktrs Novice
21. maj 2011 - 14:48 #4
Jeg lukker tråden her.