Avatar billede bertilvg Nybegynder
31. januar 2011 - 21:08 Der er 5 kommentarer

Pc Skærm og grafisk design

Hej eksperter,
Jeg skal til at anskaffe mig en ny pc skærm, da min gamle Dell standard skærm ikke er speciel god, og ret snavset med ridser. Jeg tegner meget i Photoshop, og animerer i Flash, derfor er det vigtigt at skærmen har et godt billede, og er velegnet til grafisk design! Det kunne også være fedt hvis jeg kan tilslutte xbox 360 og ps3 til den.... men igen, det vigtigste er at den er god til grafisk design. Den skal max koste 2600 kr. men 3000 kan godt lige gå. Hvilke skærm er bedst nu om dage til dette formål? håber i kan hjælpe :)
MVH Bertil.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
01. februar 2011 - 19:39 #1
Hej Bertil,

Her er et foreslag til dig.

http://tk-datateam.dk/shop/samsung-23-tft-21236p.html

Har selv denne skærm, og jeg arbejder også med grafisk design i mit firma.

DBH

Morten
Avatar billede bertilvg Nybegynder
02. februar 2011 - 08:02 #2
Hej Morten,
tak for dit svar :) vil lige se på den, har også kigget lidt på  den her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=zr24w&sp=all&pid=812648 er den 3000 kr. værd? og er den bedre end den Samsung 23" TFT F2380M skærm?
MVH Bertil.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
02. februar 2011 - 08:27 #3
Hej Bertil,

Det er også en ok skærm, du har haft kigget på, men kort sagt er den ikke kr. 3.000 værd efter min mening.

Du for en meget bedre skærm for pengene i den skærm jeg har sendt til dig.

DBH

Morten
Avatar billede bertilvg Nybegynder
02. februar 2011 - 20:55 #4
Hej, tak igen... så regner jeg med at købe den. Kan se du selv ejer hjemmesiden? men satser bare på at skærmen er god ;)
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
02. februar 2011 - 21:51 #5
Hej Bertil,

Du er meget velkommen.

Det er korrekt, at jeg ejer hjemmesiden, jeg vil gerne benytte dette forum, til at hjælpe med at vejlede om produkter der passer til det behov der er og , som kan købes ved mig til de rigtige priser.

Men det er virkelig en kanon god skærm, som du vil blive rigtig glad for!

Det kan jeg 100 % stå inde for!

Fortsat god aften.