Avatar billede marieschnell Nybegynder
31. januar 2011 - 21:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukke et spørgsmål

Hvordan lukker man et spørgsmål, som man er færdig med her i Eksperten?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2011 - 21:09 #1
31. januar 2011 - 21:14 #2
Man lukker et spoergsmaal og afgiver points ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret med gult, og man accepterer det ved at saette et 'flueben' i den lille firkant og derefter klikke paa feltet 'Accepter svar og afgiv points.'

For eksempel i dit spoergsmaal ww.eksperten.dk/spm/907537 er indlaeg #5 et svar fra den bruger der hjalp med at loese det stillede spoergsmaal, saa du skal acceptere det svar.

Hvis du til et spoergsmaal ikke faar brugbare indlaeg maa du selv oprette et svar og acceptere det.  I dit indlaeg http://www.eksperten.dk/spm/924941 fik du ingen loesning men fandt selv en loesning og du oprettede et svar som du nu kan acceptere.

Hvis du paa et spoergsmaal faar hjaelpsomme indlaeg men i form af kommentar (ikke markeret med gult) saa maa du bede den/de der lavede indlaeggene om at oprette et svar saa du kan lukke og afgive points.

Det er tradition at spoergsmaal om Eksperten selv ikke giver points, saa paa dette spoergsmaal maa du selv oprette et svar og acceptere det for at faa det lukket.
02. februar 2011 - 21:14 #3
Marieschnell, saa du disse indlaeg?  Har du flere spoergsmaal?  Ellers vil jeg bede dig lukke dette spoergsmaal ved at oprette et svar og acceptere det.
Avatar billede marieschnell Nybegynder
05. februar 2011 - 16:36 #4
Tak for hjælpen - men det er en anelse forvirrende, at der ikke er nogle gule svar i denne rubrik... Og intet sted hvor jeg kan acceptere svaret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2011 - 16:47 #5
Du fandt det ;)