Avatar billede Dzeko Nybegynder
30. januar 2011 - 17:38 Der er 6 kommentarer

Valg af hurtig men billig bærbar!!

Hej jeg søger en rigtig hurtig bærbar, men den skal være så billigt som muligt.

Jeg har et internet browser spil, og i det spil skal man klikke så hurtigt for at få point i spillet.

Altså jeg klikker et sted, og så skal jeg klikke tilbage. Og sådan bliver jeg ved. Men det skal bare gøres på 2 sekunder. !!!

Mange tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2011 - 17:42 #1
Det kan samtlige bærbare på markedet idag klare uden problemer.

Du må være lidt mere specifik - f.eks. linke til spillet du spiller, nævne hvad du har idag af maskine m.m.
Avatar billede kimtheman Novice
30. januar 2011 - 17:49 #2
Ja og skrive nogle af dine krav i forhold til skærmstørrelse, og max pris osv.
Avatar billede Dzeko Nybegynder
30. januar 2011 - 17:53 #3
Hmm.. Jeg bruger en Asus netbook men den er langsom fordi min bror bliver ved med at downloade ting. Max 4000, men lidt over er fint nok.

spillet hedder clickcritters.com under Click Exchange, man skal være medlem for at se den, men her er en guide til hvad det er.

http://www.clickcritters.com/forum/view_topic.php?id=711

Det gælder om at klikke så meget man kan så man kan få credits, så det skal man bruge en hurtig computer til.
Avatar billede Dzeko Nybegynder
30. januar 2011 - 17:53 #4
max 4000 kr*
Avatar billede kimtheman Novice
30. januar 2011 - 18:28 #5
Du får nok ikke meget hurtigere end disse 2 maskiner til de penge.

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4191166;639887
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2011 - 19:30 #6
"Jeg bruger en Asus netbook men den er langsom fordi min bror bliver ved med at downloade ting."

Hvordan skal den forstås?
Er den langsom fordi din bror bruger nettet, eller fordi han installerer alt muligt på den?