Avatar billede themath Praktikant
29. januar 2011 - 14:19 Der er 1 løsning

Musik identificer, organiser og cover

Jeg har længe ledt efter om ovenstående program kan findes i ét program.

Først så vil jeg gerne have et program der kan identificer mine mp3'er ligesom shazam, og ændre ID-tags.

Før brugte jeg "Tag & rename" for at ændre ID og filnavn. 50% af gangene kunne den også finde cover's til de forskellige albums.

Men det kunne være fedt at få ovenstående i et program. Kan det lade sig gøre?

Om ikke andet, så må jeg evt. dele de 3 ønsker op i 2-3 programmer. Men lad mig høre hvad I har af forslag.

Bruger primært MAC, men windows programmer er også velkomne.
Avatar billede themath Praktikant
25. september 2013 - 12:45 #1
Fandt en løsning.