Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. januar 2011 - 11:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Redelegering af website

Hey..

Mit website redelegere dvs. jeg har købt domænet hos gratisDNS og gjort så det videre sender til min side som ligger på:
gardencross.rh-productions.dk

når jeg så skriver gardencross.com, går den jo så videre. men linket i adresselinjen forbliver det samme da det er iframe.

er der mulighed for at alt bare fungere som var det gardencross.com ?

så hvis jeg gik ind på eksempelvis:
http://gardencross.rh-productions.dk/?p=507

så ville den automatisk skrive http://gardencross.com/?p=507 - istedet?

Jeg bruger wordpress..

Forstår i hvad jeg mener? Det nuværende setup er ret skidt for google..
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2011 - 11:37 #1
Er det din egen server ?

Der skal laves en ændring på serveren, således at den ved at hvis gardencross.com kommer så skal det vise det samme indhold som på gardencross.rh-productions.dk

Men det er en som har mulighed for at ændre på serveren lave.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. januar 2011 - 11:44 #2
nej rh-productions.dk er hostet hos one.com

og gardencross.com er købt hos gratisDNS.dk, så der er intet webhotel tilknyttet lige det site, det henviser bare til gardencross.rh-productions.dk

Jeg har slet ikke styr på det :) Ku også være man ku lave noget smart i wordpress?
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2011 - 11:49 #3
Så skal du enten få one.com til at lave server ændringen eller købe et webhotel til gardencross.com
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. januar 2011 - 11:58 #4
Er der ingen andre muligheder?

Kan altid købe webhotel til gardencross.com også, men syntes jeg blot er lidt spild af penge når jeg nu i forvejen har et.

Hvad skal jeg skrive til one.com at de skal gøre? sådan i lidt mere teknisk sprog :) ?
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2011 - 12:17 #5
Der er 2 muligheder:
1) Selvstændigt Webhotel
2) At one.com ændrer deres server konfiguration således at gardencross.com viser det samme som rh-productions.dk/gardencross

Om den tekniske, det er jo svært for jeg ved ikke hvordan deres system er sat op og hvad muligheder de har.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. januar 2011 - 23:29 #6
årh one.com siger de ikke kan gøre dette.

så den eneste mulighed er at købe endnu et webhotel.. :/
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2011 - 23:51 #7
Så er det den eneste mulighed at gøre det sådan
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2011 - 23:51 #8
.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. marts 2011 - 07:57 #9
det kunne ikke lade sig gøre.