Avatar billede loverduck Nybegynder
28. januar 2011 - 11:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk Print fra E-mail

Hejsa. Jeg har en lille web shop i forbindelse med vort firma.

Jeg har kikket lidt efter en e-mail klinet hvori man kan oprette en regel som automatisk printer alle mails osm kommer i indbakken på en bestemt mail konto.
JEg ved at outlook kan klare det.
Men jeg håbede lidt på at finde en gratis klient, Da den skal køre på den computer som holder vort timesystem. Den er tændt hele tiden. Denne computer køre med XP.

Jeg har testet oulook Ekspress og thunderbird - uden det store held.

Anders
Avatar billede loverduck Nybegynder
08. februar 2011 - 19:58 #1
hmm - ingen der kan hjælpe. Så må jeg jo krybe til korset og købe outlook...
Avatar billede loverduck Nybegynder
04. april 2011 - 21:47 #2
jf. Larry fra karies så må jeg hellere lukke dette ?