Avatar billede brian_j Nybegynder
25. januar 2011 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP Pavilion M7000 vil ikke starte

Jeg har en HP Pavilion M7000 der ikke kan starte, der sker ingenting når jeg trykker på startknappen, men hvis jeg tager strømstikket ud og sætter det til igen, starter blæserne og der kommer også kortvarigt lys i startknappen.
Hvad kan der mon være galt?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 11:47 #1
prøv også at tage batteriet ud på bundkortet eventuelt skal det skiftes
men ellers tag så meget fra du kan også harddisk
prøv med en ting i ad gangen
men det kan være indtil mange ting lige fra en defekt ramklods til en strømforsyning men behøver ikke være noget af det
m.v.h
Avatar billede brian_j Nybegynder
25. januar 2011 - 13:07 #2
Så er det løst, det var selve startknappen der var løs.
Smid et svar treatmenice, og pointen er dine, det var trods alt dig der svarede.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 13:59 #3
jo men jeg løste jo sådan set ikke noget
Avatar billede brian_j Nybegynder
25. januar 2011 - 14:02 #4
Nej men du forsøgte.