Avatar billede anderspedersen Nybegynder
28. juli 2001 - 20:09 Der er 2 kommentarer

Unge

Hej jeg ville hære om der er en venlig sjæl her der vil hjælpe mig, jeg har ledt og ledt efter teenagere på nettet da jeg er igang med at lave en side der skal indholde stof for teenagere skal jeg derfor have fundet nogle gode sider hvor der er billeder af unge mennesker i alderen 14-17 år.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
28. juli 2001 - 20:32 #1
hvorfor går du ikke ind på dating.dk og søger efter profiler i den aldersgruppe og så skrive et lille brev til dem om du må have lov til at bruge deres billed!?
Avatar billede slinky Nybegynder
30. juli 2001 - 16:36 #2
prøv: www.erjegsmuk.dk skriv om du må bruge deres billede