Avatar billede VictoriaLund Nybegynder
23. januar 2011 - 19:16 Der er 11 kommentarer

BSOD Windows Xp hjælp?!

Hej alle, jeg er helt ny på det her område så bær over med mig:)

Her de sidste par dage har jeg fået The Blue Screen Of Death, når jeg går ind/ er inde i et spil, og nogle gange på andre tidpunkter.
Hvad kan jeg gøre ved det, eller hvordan får jeg det til ikke at komme? Nogle der kan hjælpe?:)

På forhånd tak Victoria.
23. januar 2011 - 19:25 #1
Velkommen til E. ...

Hvilken 'spil' ?

Er det sket pludseligt ?

Bærbar ? Stationær ?
Avatar billede VictoriaLund Nybegynder
23. januar 2011 - 19:37 #2
Det hedder Peggle, altså spillet:)

Ja, her for nogle dage siden begyndte den at gøre det og derefter genstarte.

Og det er en bærbar.
23. januar 2011 - 19:44 #3
... kan det eksempelvis være et varme program ?

Kan den også finde på det i "kold" tilstand ?
Avatar billede VictoriaLund Nybegynder
23. januar 2011 - 19:47 #4
Varme kold? Hvad?
23. januar 2011 - 20:04 #5
Hvis du lader den blive fysisk KOLD (sæt den udenfor et par timer i denne tid) - ta' den indenfor - vent ~10 min. - tænd 'dyret' - og start omtalte programmer med det samme...
DØR den så lige så hurtigt nu eller går der længerer tid ?

Det kunne jo være at den ser sådan ud indeni ->
http://brean.dk/wp-content/img_8193.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8195.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8196.jpg
Avatar billede VictoriaLund Nybegynder
23. januar 2011 - 20:14 #6
Okay, jeg vil prøve at gøre den kold. Ser der sådan ud indeni når der kommer The blue screen og death eller hvad?:D
23. januar 2011 - 20:19 #7
... hvis der ser sådan ud indeni, så kan den ikke komme af med varmen... og så kan der ske underlige ting og sager...
Avatar billede VictoriaLund Nybegynder
23. januar 2011 - 20:45 #8
Jeg kan mærke der kommer varme ud, så tror ikke det er det der er galt.
23. januar 2011 - 20:52 #9
... prøv alligevel #5 ...
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2011 - 22:43 #10
Ja og hvis du får problemet hurtigt kan du kontrollere hvor varm den bliver.
Hent og installer SIW.
http://www.gtopala.com/siw-download.html
Brug freware versionen i bunden.
Når den er installeret og du har startet den, kan man under "Sensors" se hvor varm de forskellige komponenter bliver.
Avatar billede VictoriaLund Nybegynder
24. januar 2011 - 19:12 #11
Jeg har fået taget et billede af fejlen, men jeg ved ikke hvordan jeg ligger det ind?:D