Avatar billede Cunii Nybegynder
22. januar 2011 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

trådløs mus + tastatur vil ikke virke

Jeg har købt "Microsoft Wireless Media Deskpot 1000" til min stationære computer. Den er nogen år gammel men har windows xp, og jeg kunne læse på pakken til det trådløse sæt at det sagtens kunne virke på xp. Jeg installerede så cd'en jeg fik med, satte den der dims til via usb, og satte batterier til musen og tasterturet. Men det virker ikke....
På computeren står der nede i hjørnet at den har fundet mus og tastertur, men så dukker der sådan et vindue op hvor der står "Found new hardware wizard" hvor jeg så skal få windows til at søge efter software. Men jeg troede at det var den jeg installerede via cd'en? :s Nå men det gør jeg så og den siger færdig. og når jeg klikker den væk popper den bare op igen.. og sådan kan jeg blive ved.. Så gik jeg ind på microsoft side for at installerer en anden software, men det virker heller ikke.. Jeg har ingen idé om hvad jeg gør galt, håber nogen kan hjælpe :)
22. januar 2011 - 19:11 #1
http://www.microsoft.com/danmark/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=111

Der er sansynlig en eller anden form for [Connect] knap - på undersiden - som lige skal aktiveres for at de kan 'finde hinanden' ...

RTFM
Avatar billede Cunii Nybegynder
22. januar 2011 - 19:17 #2
Ja der er connect knap på alle tre ting, men har trykket på dem alle op til fere gange. det hjælper bare ikke. :(
Jeg tror det softwaren det galt med siden det der vindue popper op og siger den skal installeres , men det har jeg jo gjort ..
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2011 - 20:52 #3
Du skal nok afinstallere musen igen, og derefter genindstallere den medfølgende CD. MEN denne gang skal du afvise windows, den skal ikke blande sig her. Man kan også lade være med at installere CDén, og så lade windows finde driveren der. Men det er ikke en god ide, for der følger formodentlig nogle muligheder med musen, som dukker op i et ikon, i den nederste bjælke.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2011 - 20:56 #4
Her er forøvrigt et rigtigt godt og gratis program til afinstallering. Man kan selv vælge, om man vil benytte programmets egen afinstallering, eller en som rydder godt og grundigt op.
I dette tilfælde kan du nøjes med programmets egen, da det jo skal geninstalleres.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede Cunii Nybegynder
22. april 2011 - 16:27 #5
Du skal nok afinstallere musen igen, og derefter genindstallere den medfølgende CD. MEN denne gang skal du afvise windows, den skal ikke blande sig her. Man kan også lade være med at installere CDén, og så lade windows finde driveren der. Men det er ikke en god ide, for der følger formodentlig nogle muligheder med musen, som dukker op i et ikon, i den nederste bjælke.