Avatar billede mapes Nybegynder
19. januar 2011 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Verificere hjemmeside hos google / one.com

Hej, jeg har et spørgsmål på min venindes vegne, hun har lige lavet en hjemmeside hos one.com og vil gerne have den verificeret hos google - men hun kan ikke finde ud af det. Findes der en god guide? På forhånd tak fra Alexandra og Maiken
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2011 - 22:10 #1
på hvilken måde verificeret? altså, indekseret eller i forhold til fx google analytics?
Avatar billede mapes Nybegynder
20. januar 2011 - 08:03 #2
Indekseret :-)
Avatar billede keysersoze Guru
20. januar 2011 - 09:37 #3
Måden alle søgemaskiner opdager nye sider på er ved at finde links til siden på andre hjemmesider som allerede er indekseret - havde du derfor lagt et link til siden i dette spørgsmål, eksperten er allerede opdaget af søgemaskinerne, var første skridt taget. Så få skaffet nogle links, det kan fx ske vha linkkataloger http://www.web-dev.dk/post/Danske-linkkataloger.aspx omend de ikke længere er så effektive, venner og bekendte, samarbejdspartnere osv og hav så lidt tålmodighed så skal det nok komme.

Andre vigtige ting er bla relevant og unikt indhold, der ofte opdateres og korrekt brug af kode.

Som en sidebemærkning skal nævnes, at det som udgangspunkt er en dårlig idé at benytte de "tilmeldingsformularer" mange af søgemaskinerne tilbyder - de kan let skade mere end de kan gavne.
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
25. januar 2011 - 01:37 #4
Avatar billede keysersoze Guru
25. januar 2011 - 07:38 #5
læs #3 før svar #4 overvejes...