Avatar billede vejrhesten Nybegynder
18. januar 2011 - 16:24 Der er 3 kommentarer

Vi søger en programmør som kan programmere Android og Iphone applikationer.

Vi har gennem længere tid konceptudviklet på ideplan, og har nu brug for en dygtig programmør til at realisere vores softwareprogram. Uden at afsløre for meget, kan vi nævne, at det drejer sig om et nyt managementsystem.

Vi er ikke helt afklaret om aflønning skal ske på timebasis, fast pris eller om der også kan indgås en aftale om royalty.

I første omgang ønsker vi blot at etablere en kontakt med en seriøs programmør der har den nødvendige erfaring/kompetence til at udvikle vores software.

Det vil klart være en fordel hvis du bor i nærheden af Vejle.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
18. januar 2011 - 17:52 #1
du skal være velkommen til at kontakte mig på jon@relationhouse.com
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
18. januar 2011 - 19:46 #2
du er velkommen til at kontakt mig info@xenos-it.dk
Avatar billede vejrhesten Nybegynder
18. januar 2011 - 20:29 #3
Tak til både jonhauge og dk-andersson. Kan være jeg kontakter Jer, men søger stadig efter en programmør i nærheden af Vejle eller Trekantområdet...