Avatar billede asd343 Nybegynder
18. januar 2011 - 09:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Websted med fælles fotoalbum for vennerne?

Hej med jer

Jeg søger et websted hvor man kan følgende:

1) Oprette en lukket gruppe, med kun de folk man ønsker skal have adgang.

2) Oprette fælles albums i gruppen, så alle kan dele feriebillederne osv. i de samme albums.

3) Om muligt - en funktion hvor du kan hente alle billeder fra et album ned på harddisken uden at skulle ind og gemme enkeltvis.

Jeg skal ganske enkelt bruge det for at vennerne har et fælles sted at ligge vores billeder op, også selvom vi er 5 forskellige der har kamera med til de samme begivenheder ...

Findes det?
Avatar billede showsource Seniormester
18. januar 2011 - 10:13 #1
Avatar billede asd343 Nybegynder
18. januar 2011 - 10:49 #2
Du er sikker på at den kan det jeg ønsker? - som jeg lige ser det kan jeg kun oprette min egne albums, og folk kan se dem ... ikke fælles albums hvor andre kan uploade til også ...
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2011 - 10:55 #3
hvis du bruger one.com som webhost har de en god foto-album-løsning, som kan det du ønsker - jeg benytter den selv
Avatar billede inglenook Praktikant
18. januar 2011 - 11:07 #4
eller den helt simple: opret en lukket Facebook gruppe og inviter de personer du vil have med. De kan saa alle uploade billeder til gruppen.
Avatar billede asd343 Nybegynder
18. januar 2011 - 11:16 #5
larsini: Ok, det kunne blive løsningen hvis jeg ikke finder noget gratis sted ...

inglenook:
Jaa, det var egentlig fordi jeg gerne ville have det væk fra FB - og de  har heller ikke en download funktion (ved godt at jeg ikke skrev det som et krav - men jeg vil stadig klart foretrække det om muligt) - men tak for input, det kan jo vise sig at der ikke kommer noget der fungerer bedre ...
Avatar billede jollytime Nybegynder
18. januar 2011 - 12:39 #6
i Picasa kan du gøre det. du kan selv invitere og du kan bestemme hvem der må se det. bare følg vejledningen.