Avatar billede zeneka Nybegynder
17. januar 2011 - 07:01 Der er 6 kommentarer

Software til backup af 2008 server.

jeg søger et program som kan tage backup af de ændringer som er lavet på vores 2008 server.

det skal helst køre på windows server
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. januar 2011 - 10:56 #1
betaling eller gratis? for der er stor forskel i hvor nemt det er at sætte op...

Internt eller eksternt?
Avatar billede zeneka Nybegynder
17. januar 2011 - 13:32 #2
Det må gerne være betalings software.

det er til remote location så extern backup
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. januar 2011 - 14:11 #3
hvis det er jeres egen remote location, så vil jeg anbefale at kigge på f.eks. Symantec Backup Exec.

hvis det er 3. parts extern lokation, så plejer de at stille backup software til rådighed.
Avatar billede Safeman Nybegynder
17. januar 2011 - 22:03 #4
Igen hvis det er jeres egen remote location og i kun har få eller måske kun denne ene server, så kan i også vælge at bruge det indbyggede backupsoftware for Windows 2008.

For en endnu mere sikker ekstern løsning, med online remote backup, kan jeg anbefale nsbackup.dk, der har specialiseret sig i backup af bla. mindre virksomheder, til sikre datacentre. Der kan i vælge selv at installere, eller få dem til det.
Avatar billede zeneka Nybegynder
19. januar 2011 - 19:24 #5
Det er til vores egen remote server location.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
08. februar 2011 - 12:51 #6
er det ikke på tide at lukke dit spørgsmål?