Avatar billede jespertr Nybegynder
14. januar 2011 - 08:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server æder ram, men kan ikke se hvad der bruger det.

Hej Eksperter

Vi har oplevet nogle steder at vores servere æder alt ram, men hvis man kigger i taskmanager og process explorer kan man ikke se hvad det forsvinder til.

Kan se det under performance at den ikke har noget fysisk ledigt.
men hvis man så kigger i processes, så er der slet ingen ting der æder noget ram i nærheden af hvad den ellers siger.

SKal lige siges at det er virtuelle maskiner på noget vmvare.
og tror faktisk det er vmvare, for vi har set før at hvis vi fjernede vmvare klienten, så blev ram frigivet.

Nogle der har et godt bud på en fejl.

Det er både set på 2008 x64, og 2003 server.
Avatar billede jespertr Nybegynder
19. januar 2011 - 10:26 #1
slet ingen kloge hoveder der har en god ide her.
Avatar billede NukeDK Nybegynder
12. marts 2011 - 15:09 #2
Prøv at se i msconfig der er en fane der hedder:

Boot, og så i advanced Options, derinde kan du se om der skulle være leget med jeres RAM og Processer...
Avatar billede lmcb Nybegynder
17. maj 2011 - 16:09 #3
Hvad kører der på serveren af gængse programmer om man så må sige, udover VMware selvfølgelig

SQL, WSUS, HPSIM, etc....
Avatar billede jespertr Nybegynder
27. juli 2011 - 09:39 #4
fejl lå i vmvare.