Avatar billede Mrcopy Nybegynder
12. januar 2011 - 14:29 Der er 6 kommentarer

Billig server søges

Hej

Hej til alle herinde

Jeg har flg spg som håber i kan svare på.

1) Jeg har brug for at finde servere nyt/brugt. Hvor kan jeg finde det henne?
2) Serveren må meget gerne være billige.
3) De skal være fra 500 gb og opefter.
4) kan man købe mere gb og putte i serveren?
Hvis der er nogen der kender et sted hvor de sælger til grossister eller b2b må i meget gerne sige til, da det i længden slet ikke er nok med 500 gb.

På forhånd tak
Nicki
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. januar 2011 - 15:02 #1
måske det hjælper med info om hvad de skal bruges til ..
Avatar billede Mrcopy Nybegynder
12. januar 2011 - 15:18 #2
de skal bruges til uploading og downloading af filer, backup mv.
Avatar billede eDesigner Nybegynder
12. januar 2011 - 15:46 #3
Hej Mrcopy

Jeg har en Hp dl380 G3 server til at ligge. Den er meget lidt brugt og kan hentes for 2200,- med 4stk. 146gb server diske.

Bor i midt/-Vestjylland.

Skriv en pb hvis du er interesseret :)
Avatar billede jjam Juniormester
12. januar 2011 - 19:45 #4
Hvis du 'kun' har brug for en file server, så er en NAS nok et billig løsning.
Avatar billede Mrcopy Nybegynder
12. januar 2011 - 22:08 #5
NAS ? kan du evt forklare lidt mere, og hvor man kan købe det brugt og nyt
Avatar billede jjam Juniormester
13. januar 2011 - 07:01 #6