Avatar billede ballum-it Praktikant
08. januar 2011 - 12:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp og eksempler til opsætning af ckeditor

Er der en venlig sjæl, der på en helt nede-på-jorden måde kan hjælpe mig med at finde fejlen i en opsætning af min ckeditor, og få den til at virke, så jeg forstår det?

Du skal være meget tålmodig og ville vise mig eksempler på hvordan jeg skal gøre. Jeg lærer ved at se noget der virker, og kan så selv lave det næste gang.

Desværre har jeg ikke så mange point jeg kan dele ud af.
Avatar billede MrLund Nybegynder
08. januar 2011 - 15:08 #1
De har en udemærket guide her, som fortæller dig trin for trin hvordan du opsætter det.

http://docs.cksource.com/FCKeditor_2.x/Developers_Guide/Integration/ASP
Avatar billede MrLund Nybegynder
08. januar 2011 - 15:09 #2
Vigtigste er naturligvis du får angivet dine stier til editoren korrekt.
Avatar billede keysersoze Guru
08. januar 2011 - 15:42 #3
Bare husk på at det er til den "gamle" fckeditor og ikke den nye ckeditor.
Avatar billede MrLund Nybegynder
08. januar 2011 - 15:47 #4
Ah damn, der var jeg ikke opmærk som :D
Avatar billede ballum-it Praktikant
08. januar 2011 - 23:27 #5
lukker