Avatar billede spliid88 Nybegynder
07. januar 2011 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.xlam eller hvordan?

Hey!

Jeg har en del funktioner i en ecxel-fil, som jeg ønsker, at alle skal kunne benytte!
Jeg ønsker altså, at folk fra enhver excel arbejdbog skal kunne benytte disse funktioner i cellerne.

Jeg har prøvet at se lidt på add-ins (xla) osv, men synes kun, at jeg kan se, at der køres sub's og ikke funktioner med argumenter mm.

Det ville være super, hvis jeg kunne få lavet en menu i ribbon.
Ved dog det er lidt tricky da der køres excel 2007.

Håber i kan hjælpe lidt!

På forhånd tak og go' weekend.

-spliid
Avatar billede tjp Mester
08. januar 2011 - 01:33 #1
Avatar billede spliid88 Nybegynder
10. januar 2011 - 08:22 #2
Hey!

Det er også det, at jeg gør :-)! Når jeg så skal benytte en UDF i et felt, skriver jeg =, og så kommer der en masse valgmuligheder. Her kan jeg dog ikke se min UDF. Trykker jeg på indsæt funktion og vælger brugerdefineret kan jeg dog godt se dem.

Er det ikke muligt at se dem på den anden måde?

På forhånd tak.

-spliid
Avatar billede spliid88 Nybegynder
10. januar 2011 - 15:34 #3
Kort fortalt.

Lægges UDF'en i et modul i selve arbejdsbogen så kommer den frem når jeg taster = i et felt.
Ligger funktionen i et modul i xlam'en, kan jeg ikke se den når jeg trykker = i et felt, men jeg kan godt benytte den.

Please help!
Avatar billede spliid88 Nybegynder
23. marts 2011 - 17:36 #4
luk