Avatar billede zeromaster Nybegynder
28. juli 2001 - 02:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flash intro søges

Hejsa alle sammen..

Jeg håber nogle vil hjælpe mig, selvom jeg kun har 54 point..

Jeg vil gerne have en flash intro, hvor der spiller sangen : Brooklyn Bounce : Bass, Beat, and the melerdi.

Og baggrunden skal være sort, og i introen skal der stå :

\"Velkommen til Quak.dk/Zerostorm.\"
\"På denne side ville du kunne finde..\"
\"Sourcecodes..\"
\"Sjove billeder..\"
\"Jokes..\"
\"Ugly People..\"
\"Links til andre gode sider..\"
\"+ meget meget mere\"
\"Nyd Dit Ophold..\"
\"Og husk at skriv i gæstebogen...\"

...::

Jeg ville blive MEGET GLAD , hvis nogle gad at lave det for mig.. I skal nok få nogle flere point, når jeg får flere, men jeg har altså kun 54 nu..

Men som de kolge fra eksperten siger :

\"Point er intet værd..\"
Avatar billede zeromaster Nybegynder
28. juli 2001 - 02:01 #1
Og så til sidst skal den videre stilles til http://www.quak.dk/zerostorm/default.asp
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2001 - 02:09 #2
Det kan du sikkert også godt få, men ikke for point men kroner:-)

//Beach
Avatar billede zeromaster Nybegynder
28. juli 2001 - 02:12 #3
beach - Det er sgu da ikke så svært...

Men kan ikke selv finde ud af flash..

</ZeroMaster>
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2001 - 02:19 #4
Nope det er ikke svært men....  jeg kan ikke finde ud af at lave et hus som jeg er i gang med, og det betaler jeg så folk for at hjælpe mig med selv om jeg har en grundplad om hvordan det skal se ud!!!!!!
Det var ikke for at være negativ, men tror du stiller alt for store forventninger til hvad folk  vil lave uden at få noget for det!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2001 - 02:21 #5
Tror mere du skal finde en der vil lave det for dig under freelance!
//Beach
Avatar billede yaief Nybegynder
28. juli 2001 - 11:52 #6
øhm - er vi ikke under freelance?

Nej - det er jo ikke vildt svært. For lidt flere point ville der sikkert være nogen der gad...

Ellers ... gør det selv; jeg har rodet med FLASH i højest 4-5 timer samlet - og jeg kan sagtens lave det du beskriver...
Avatar billede zeromaster Nybegynder
28. juli 2001 - 15:36 #7
vaief - Gider du så ikke lave det?.. Så er du flink.. *S*
Avatar billede zeromaster Nybegynder
30. juli 2001 - 00:48 #8
Nå.. Det er der ingen som der vil..
*Suk*
Avatar billede nazty_trackball Nybegynder
03. september 2001 - 12:41 #9
Jeg vil gerne lave en flash intro til dig men den vil fylde for meget vis den sang skal spilles i baggrunden men jeg skal nok forsøge at gøre den god unden sang

Hilsen Nazty_Trackball