Avatar billede Casker93 Nybegynder
05. januar 2011 - 20:35 Der er 9 kommentarer

Nvidia geforce gts 450 1gb

hey

mit grafikkort vil ikke vise noget billed og min skærm skriver "power saving mode" håber i kan hjælpe mig hvad der kan være galt

på forhånd tak
05. januar 2011 - 20:44 #1
Velkommen til E. ...

Er det HELT fra starten af ?

Prøv med en anden skærm ?

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Generelt:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Casker93 Nybegynder
05. januar 2011 - 20:49 #2
jo tak.

nej det har virket i 1 måned og ja det skete da jeg tændte den op
05. januar 2011 - 20:56 #3
Er det HELT fra starten af ?
Prøv med en anden skærm ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Casker93 Nybegynder
05. januar 2011 - 20:58 #4
hvad med mener du HELT fra starten af ?

Jeg har prøvet med anden skærm
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2011 - 21:03 #5
Er der billede på noget tidspunkt?
Avatar billede Casker93 Nybegynder
05. januar 2011 - 21:05 #6
nej min pc starter bare op og så skriver skærmen "power saving mode"
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
05. januar 2011 - 21:13 #7
Hvordan tester man en skærm, jo først afprøver du den på din pc så kan du evt sætte den til en bærbar da største delen af alle bærbar hae en vga udgang også så vis du han en selv eller en ven har en du kan prøve den på, så kan du udelukke at der ikke er noget galt med skærmen, næste step er lidt svære grafik kort vi skærmen har virket på en anden pc men ikke din, prøv så først at skifte port på grafikkortet de fleste nu til dags har 2x udgage, vis det heller ikke virker skal du have dit grafik kort ud og over i en anden pc og så teste det det. men mange gange hvor folk tror det er det der er galt kan det være noget helt andet som motherboard defekt ram defekt hardware konfligh og meget andet, men prøv først med de lætte test, håber du får den til at virke
Avatar billede Casker93 Nybegynder
05. januar 2011 - 21:17 #8
tak men jeg har prøvet det med skærmen og den virker fint og har prøvet begge porte og har sat mit gamle grafikkort i og det kører fint, men skal lige prøve at sætte den over på en anden pc
Avatar billede Casker93 Nybegynder
05. januar 2011 - 21:49 #9
min pc kan slet ikke finde mit skærmkort når pc'en er startet op