Avatar billede ohs Nybegynder
05. januar 2011 - 20:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP Encoder

Har været ved at installerer et program med database. Når jeg åbner siden får jeg denne meddelse.

The file /home/www/qxy.dk/includes/init.php has been encoded with the ionCube PHP Encoder and requires the free ioncube_loader_lin_5.2.so ionCube PHP Loader to be installed

Hvad skal jeg gøre.
Avatar billede repox Seniormester
05. januar 2011 - 20:24 #1
Den har jeg dælme også kæmpet med mange gange, på flere servere; du kan desværre ikke installere det skrammel uden at have shell adgang til serveren, så du kan installere software, modificere php.ini og genstarte Apache.

Så medmindre du har din helt egen server med den rette adgang til, får du ikke lortet til at virke...
Avatar billede ohs Nybegynder
08. januar 2011 - 11:42 #2
Fik det til at virke ved hjælp fra support på programmet