Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
04. januar 2011 - 02:58 Der er 11 kommentarer

Multi Søgemaskine

Hej jeg er ved at prøve at indexer en række ved steder, men har ikke fundet programmet der kan gøre det indnu.

Det jeg vil der er at indexer det som er reletivt til det jeg laver og at man kan søge på min søge maskine og få den info man kan få fra mig og andre specefik websteder.

Jeg har prøvet med.
Search Maker Pro 3.2
http://www.searchmakerpro.com
Men crasser efter den har samlet ca 170mb data, ellers er den min fore trukken index maskine.

Search Engine Builder Professional
http://www.aleadsoft.com/search-engine-builder-pro/
looper bare den data den er sat til og kommer aldrig videre, til næste side at indexere, har haft den kørende i 8 dage hvor den ikke var kommet længere, det samme gør den næste søgemaskine software jeg har brugt.

Search Engine Composer
http://www.mtopsoft.com/sitesearch/index.htm

Search Engine Creator for PHP
http://www.softpedia.com/get/Internet/Servers/Server-Tools/Search-Engine-Creator-for-PHP.shtml

Vis nogle har et bud på hvad jeg så kan bruge til at indexere med eller har ider, og google er ikke en option, den den skal personlig søgemaskinen.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
04. januar 2011 - 10:31 #1
Hej Casper.

Først og fremmest, så har du 935 point ude, så tror ikke der er meget hjælp at hente før du få lukket dine tidligere spørgsmål af.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/casper_rasmussen

Og for det andet, så bør forklare mere præcist hvad din opgave går ud på, for "Hej jeg er ved at prøve at indexer en række ved steder, men har ikke fundet programmet der kan gøre det indnu" er meget svært at gennemskue.
Avatar billede jps6kb Novice
05. januar 2011 - 08:16 #2
SearchMakerPro, er det trial-versionen? Mener en af begrænsningerne er kapacitet, men det er lææææænge siden jeg har været ind over den.
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
05. januar 2011 - 20:54 #3
ja tænkte også der må da være nogle ny maskiner som evt kan gøre det automatisk i en php, asp eller noget i den stil, ville være rart vis man kunne lave en auto opdatering på den også, så den selv indexer ny sider, men har kun fundet disse programmer som kan multi index websides
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
06. januar 2011 - 11:24 #4
men du har stadig ikke lukket dine spørgsmål
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
06. januar 2011 - 22:55 #5
kan ike finde ud af at lukke dem ned, har ellers fulgt en guide
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
07. januar 2011 - 14:42 #6
bed dem der har hjulpet dig på spørgsmålene om at give et svar. Når de har svaret, så tildeler du point til svarene.

Hvis de blot skal lukkes, så lav selv et svar og tildel point til dig selv.
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
19. januar 2011 - 00:32 #7
kan desvære ikke lukke de points jeg har ude da de er næsten 10år gamle, men vis nogle kunne hjælpe mig med mit spørgsmål vil jeg være taknemlig
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
19. januar 2011 - 10:34 #8
alle de gamle spørgsmål du har, kan du selv ligge et svar og så tildele point til dig selv. Så er spørgsmålene lukket og du har ikke unødigt mange point ude.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
08. februar 2011 - 12:53 #9
er det ikke på tide at lukke dit spørgsmål?
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
08. februar 2011 - 22:06 #10
er der kommer svar på mit spørgsmål? så nej..

og jeg kan ikke få de gamle posts lukket ned... er der mere du vil sørge om?
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
18. februar 2011 - 02:54 #11
lukket