Avatar billede HenrikFromberg37 Nybegynder
03. januar 2011 - 22:15 Der er 1 kommentar

Recovery

Hej her inde.

Jeg har en HP. Compaq cq60 108 EO

Jeg har fået en Windows 7. Ind på maskinen og det køre faktisk ret godt. Men der er opstået et problem der gør at jeg gerne vil have,den sat tilbage til Vista igen. Der er en recovery del på
D drevet, men når jeg taster f8 ved opstart kommer jeg, godt nok ind i den menu hvor jeg kan rep, systemgendanne, og lave en recovery, men når jeg vælge recovery så skriver maskinen, at den ikke kan finde nogen recovery del.

Når jeg prøver at åbne den recovery mappe på D drevet så er den tom at se på men ud fra enskaber skal der være brugt  7,99 GB.
Det passer vel egentlig også til hvad Windows 7 fylder.

Kan nogen hjælpe her :-))

Med venlig hilsen.

Henrik.
Avatar billede Mik2000 Professor
04. januar 2011 - 01:02 #1
Hej

I enkelte tilfælde er det desværre sådan at der kræves nogle filer på c drevet også selvom det kan virke ulogisk. Dvs at hvis du har installeret Windows 7 fra normale cd/dvd'er kan det have gjort din recovery ubrugbar.
Andre kan stadig bruges. Hvis man kontakter producenten eller besøger producentens hjemmeside, kan man hente/få de nødvendige filer/programmer.

Når det så er sagt, så er det måske mere interessant at løse det problem du har i Windows 7, da Windows 7 er et langt bedre produkt end Vista, som aldrig blev færdiggjort og stadig er stopfyldt med fejl