Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
29. december 2010 - 12:13 Der er 6 kommentarer

Min computer kører langsomt på youtube,grooveshark og sådanne sider.

Hej eksperter.

Jeg har et problem, når jeg kører på mit eget net uploader youtube og grooveshark utrolig langsomt, jeg kan aldrig høre en hel sang, uden den har hakket 2-3-4 gange. Men så snart jeg er på et andet net går det smertefrit?
jeg kan nemt downloade andet uden problemer, film,musik????

nogen som kender problemet?? :D
29. december 2010 - 12:30 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser ? / Version ?

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Så bliver det 'spændende' (?) om du pænt vender tilbage hertil; det har du ikke ligefrem for vane i dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Bengtsson1994
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
29. december 2010 - 12:35 #2
øhm, det lyder som om i har et problem med jeres internet? eller at du altid bliver viderstillet til de dårlige servere. Sucks!

Jeg har selv haft samme problem med youtube, for et år siden. Det var røv irriterende. Nogen gange hjalp det hvis jeg satte sangen til afspille med 480px eller højere.. ^

Har du prøvet med forskellige browsere. Google er ikke altid så vild med IE, (ligesom mig)!! :D

Selvfølgelig kan du downloade, men det handler bare om, hvor hurtigt det går... :p
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
29. december 2010 - 16:06 #3
Windows 7 og køber med Mozilla Firefox, det har faktisk altid været galt på den her computer men før i tiden var der ikke problemer. Jeg downloader fx film meget hurtigT!!!!!
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
29. december 2010 - 16:18 #4
kører med mozilla*
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
29. december 2010 - 19:56 #5
prøv lige at geninstallere din flash player. Det kan være at den fejler..

Har du prøvet med chrome? :D
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
25. januar 2011 - 15:10 #6
det hjælper ikke at skifte browser..