Avatar billede iversen84 Novice
29. december 2010 - 11:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

En lille simpel hjemmeside.

Jeg er på udkig efter en der kan lave en simpel hjemmeside (tror jeg det er)

Det er en hjemmeside der skal bruges til indberetning af oplysninger om kørte ture for 35 biler.

den skal indeholde
Dato  ( evt. valg med kalender)
VOGN    ( 35 valgmuligheder)
Distrikt    ( 4 valgmuligheder )
Start kl    ( 4 valgmuligheder )
Slut kl    ( valgfri indtast. )
person    ( valgfri indtast. )
person nr.    ( valgfri indtast. )
Chauffør    ( valgfri indtast. )
KM SLUT    ( valgfri indtast. )
KM START (valgfri indtast. )
KM IALT    ( valgfri indtast. evt. udregning )

det er så meningen at når disse oplysninger er indtastet at de skal sendes videre til en mail ved at trykke på send.

Jeg ville også meget gerne hvis de samme oplysninger kunne ligges ind i 35 regneark (en for hver bil)  i dato rækkefølge og at man så kunne hente de oplysninger man skulle bruge en gang om måneden.

nogen der vil give et bud ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. december 2010 - 11:35 #1
Det der er ikke nok til at give en pris (eller det er det, MEN så står du nok og mangler noget til slut).

Havde nok fortrukket at lægge alt ind i en database og trække det derfra. Hvad med login? Hvad med validering? Hvad med design? osv, osv.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
29. december 2010 - 11:36 #2
du må gerne kontakte mig på 31626204 eller jon.hauge@relationhouse.com
Avatar billede iversen84 Novice
29. december 2010 - 11:46 #3
Det skal bare være så simpelt som muligt, så pyt med design.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med validering?
login kunne være en mulighed, men ikke en nødvendighed.
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. december 2010 - 11:59 #4
Validering = At man sikrer sig at der bliver brugt rigtigt format i inputfelterne.

Har sendt dig et mail.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. december 2010 - 12:06 #5
hvad med at oprette en bruger til google-docs eller windows live, og så lade dine folk indtaste direkte i 35 regneark (et til hver vogn).
Avatar billede iversen84 Novice
30. december 2010 - 16:01 #6
Jeg har fået hjælp af Jon Hauge, som foreslog Google docs og det opfylder fuldt ud mit behov..
Jon, du må gerne sende et svar :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. december 2010 - 16:12 #7
Det var claes57 ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2010 - 16:15 #8
#2 - hvis du 'bare' anbefaler google docs, så er der ingen grund til, at spg skal ring privat til dig.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2010 - 16:16 #9
hvis det var mig, der skulle lægge svar - så bare drop det, og læg et svar selv.
Avatar billede iversen84 Novice
30. december 2010 - 16:24 #10
Hvis jeg skal forklare mig, så ringede jeg til Jon i går efter at han havde lagt kommentaren, og her fik jeg en pris på at få det lavet, og så anbefalede han google docs til at lave det i... det har jeg så gjort.
i princippet har Jon hjulpet før, men hvis han er ligeglad med point, så kan claes57 sagtens få dem.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
30. december 2010 - 17:37 #11
:) giv bare pointene til en anden :) jeg bruger dem aldrig