Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
27. juli 2001 - 18:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Word

okai:-) jeg har en liste i word, jeg gerne skulle have i alfabetisk orden....men hvordan er det nu jeg gør det?? den er på engelsk og det fatter jeg slet ik en bønne af?? hjælp :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juli 2001 - 18:50 #1
Tabel - Sorter
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
27. juli 2001 - 19:00 #2
somsagt er det engelsk hvilket jeg ik fatter en bønne af....jeg har ingen ide om hvad tabel er på engelsk
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juli 2001 - 19:01 #3
Det hedder vel Table
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
27. juli 2001 - 19:06 #4
ja den flytede godt nok rundt på det hele men med H først...???
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juli 2001 - 19:08 #5
Du skal sætte den til \"stigende\" i sorter ved ikke hvad det hedder på engelsk
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
27. juli 2001 - 19:16 #6
det er der ik noget der hedder ligemeget hvor jeg går hen...nå men tak for hjælpen ellers
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juli 2001 - 19:22 #7
Prøv at se på dette billede måske kan det hjælpe dig http://users.theroom.dk/e//Word.jpg
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
27. juli 2001 - 19:26 #8
ja hæ hæ, det var også det jeg gjorde og så starter den med H...det må være det skod program der stinker så.
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juli 2001 - 19:28 #9
Så prøv nogle af de andre indstillinger og se om de virker
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
27. juli 2001 - 19:34 #10
det har jeg allerede gjort det virker heller ik...
*SUK* men tak for hjælpen :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juli 2001 - 19:34 #11
NP. :o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juli 2001 - 20:27 #12
Prøv først at markere al teksten og ændre sproget til engelsk.
Herefter markeres kolonnen og du vælger table - sort
stigende hedder decending (eller noget i den retning, faldende hedder accending (sikkert heller ikke stavet rigtigt).
Hvis dette ikke virker kan du altid klippe klistre tabellen over til excel og gøre det der, derefter klippe klistre tilbage til word

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk