Avatar billede dang Praktikant
26. december 2010 - 14:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skygge effekt i banner.

Hvordan får jeg denne skygge effekt i et banner.
http://www.bruichladdich.com/trade/topbar/topbarnavindex.gif
Jeg kan finde en stregtegning men den er i sort !
Avatar billede komsam Juniormester
26. december 2010 - 21:03 #1
Hej
Kan gøres på flg. måde: Word, find skrifttype du vil bruge. Marker skriften. Højreklik på mus, frem kommer en boks med, ja skrifttyper. Gå ned i området: effekter, marker boksen: skygge, og oK, dit banner vil få skygge..
Avatar billede dang Praktikant
27. december 2010 - 09:36 #2
Jeg har vist udtrykt mig lidt vagt, det er det motiv der er i baggrunden jeg gerne vil have lavet !
Mange tak for svaret, vil du have point for ulejligheden ?
Avatar billede Djuulsh Nybegynder
27. december 2010 - 12:30 #3
hvis det er det "vandmærke" i bagrunden.. ? så kan det også klares med photoshop.. - hvis du vel og mærket har version cs3 - cs4 eller cs5
Avatar billede komsam Juniormester
30. december 2010 - 13:38 #4
Ø H. Ingen point, opgaven er vel ikke løst? Eller er den, hvordan? Har været bortrejst derfor intet svar. Men lad os få opgaven løst. Måske skulle du lige få "udestående point" sat på plads, så er jeg ikke i tvivl om at flere vil reflektere.
Avatar billede Djuulsh Nybegynder
30. december 2010 - 15:31 #5
#4
Jeg ved squ ikke helt hvad det bliver til :P
Tror ikke personen er Interesseret i at få "folkets" hjælp
Avatar billede dang Praktikant
30. januar 2011 - 19:38 #6
Eller at jeg har fået en giga vandskade i badeværelset og har brugt tiden på at rive det hele ned og er ved at bygge et nyt badeværelse :) Der er jo forskel på hobby og om ens hus er ved at forsænke i råd og mug :)