Avatar billede redbull-tp Nybegynder
21. december 2010 - 17:39 Der er 1 kommentar

"Indsæt en disk" fejl i Windows 7

Har et noget så irriterende problem.

Det drejer sig om følgende dvd-diske:

GTA IV: disk 1 og 2
GTA IV EFLC: disk 1 og 2

Min computer gider ikke genkende dvd-diskene, jeg ved de virker for har prøvet dem i flere computer.

Jeg ved min dvd-brænder i min bærbar virker, for den spiser alt andet og kan sagtens brænde noget og læse det bagefter, også på andre computer og i dvd-afspilleren til tv'et.

Når jeg starter GTAIV siger den jeg skal smide dvd-diske i, den er i dvd drevet men bliver altså ikke genkendt.

Jeg har læst mig til noget DLA relateret, men kan ikke deaktivere DLA, hverken via cmd -> "disable dla e" eller ved at højreklikke på drevet, der er simpelthen ikke noget faneblad med DLA?

Jeg kører Windows 7.

Nogle der kender til problemet?

På forhånd tak..
--
21. december 2010 - 22:15 #1
Velkommen til E. ...

Er det ALLE DVD diske ? Eller kun lige nævnte eksemplarer ?

---

Har eller har du haft et CD/DVD emulerings program instaleret ?