Avatar billede aventic Nybegynder
13. december 2010 - 13:16 Der er 1 løsning

Lejlighed i Århus + forstader søges

Helløjsa folkens - har lige en lille request hvis nogen af jer kan hjælpe mig

Damen og jeg står og skal bruge en lejlighed i Århus inden d. 15/1 - 2011.. Så ville lige høre ad, om nogen af jer kender til nogen som udlejer noget. Vi er på boligportalen lige pt. men det er som om, vi ikke rigtig har haft heldet med os endnu.

Vi er ikke så kræsne, det skal bare være i Århus eller forstaderne. Dog til en fornuftig pris der kan betales med SU, +/- det løse.. :)

Hvis nogen ved eller har hørt noget, må i endelig skrive. På forhånd tak.

- aventic
Avatar billede aventic Nybegynder
26. december 2010 - 14:27 #1
Lukket :)