Avatar billede Kilu Nybegynder
06. december 2010 - 22:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 - Ugevisning

Jeg savner et view i Outlook, som simpelthen giver mig de møder jeg har i løbet af ugen, i stil med det view der fandtes i 2003 udgaven.

Grunden er at jeg gerne hurtigt og nemt kan overskue ugens møder, uden at få vist ubrugte timer etc.

Nogen ideer ?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
06. december 2010 - 23:04 #1
Jeg er ikke helt med, på hvad du mener med "uden at få vist ubrugte timer"...

Skal det forstås sådan, at du kun vil have vist møderne og ikke andet?

For ellers kan du da bare skifte visningen i Outlook til at vise ugens 5 eller 7 dage?
Avatar billede Kilu Nybegynder
06. december 2010 - 23:47 #2
Korrekt,

Jeg vil kun have en oversigt over denne uges møder.

Planlægningsvisning detaljerings niveau for det enkelte møde, men uden af få vist alt det andet fri og ikke bookede tid.

stadigvæk med mulighed for at bladre en uge frem eller tilbage..
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. december 2010 - 10:30 #3
Hmm, ja det er et godt spørgsmål.

Har lige siddet og rodet med det på arbejde, og kan godt se, at man ikke lige kan fjerne "de frie tidsrum".
Avatar billede dla Praktikant
14. december 2010 - 09:28 #4
Jeg har Outlook 2007 engelsk, og i den er der noget der hedder "To-Do Bar", den har jeg placeret ude til højre i Outlook vinduet, minimeret til en smal søjle. Så kan jeg se næste aftale. Hvis jeg trækker den lidt bredere kan jeg se så mange aftaler der er plads til. Så det er altså ikke afgrænset af hvilken uge det er, og man kan heller ikke bladre, men man har et fint overblik. Der er plads til 17 hvis mit Outlook vindue er maksimeret, og jeg ikke har andet i To-Do Baren. Man kan også sætte Opgaver på, gør man det, får man mulighed for at vælge hvor mange aftaler man vil have vist. Man kan også få vist aktuelle måned i den.

Når man er inde i kalenderen er To-Do Bar ikke synlig, kun i de andre visninger, fx Indbakke.

Jeg kunne forestille mig at noget lignende findes i Outlook 2010.
Avatar billede Kilu Nybegynder
05. maj 2011 - 08:35 #5
har ikke kunne finde et brugbart svar - lukker