Avatar billede Bornholmer Nybegynder
05. december 2010 - 23:04 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Inst. af Windows XP

Hej.
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Lige købt en pc til min søn, desværre med piratkopi af Windows XP Pro.
Har taget en anden HD, ville installere eb ny Xp på den, men kommer med en fejl: stop 0x000000f4 (0x00000003, 0x82737da0, 0x82737f14, 0x805fa7a8).
Nogen der har nogen idé om hvad det kunne være?
Avatar billede djqck Nybegynder
05. december 2010 - 23:08 #1
jeg vil tro der er en felj på HDD så jeg vil bruge den HDD der var piratkopi på  defragmenter den og installer ny windows på
05. december 2010 - 23:10 #2
du mener vel formatere den :)
06. december 2010 - 06:17 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2010 - 07:17 #4
Så er der gjort opmærksom på at kategorien er forkert.
Det er nu op til spørger at rette til, og "hjælpere" ikke at kommentere længere.
(Ellers er det jo ikke nødvendigt med kategorier på eksperten...)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 08:52 #5
Ellers er det jo ikke nødvendigt med kategorier på eksperten

Eller omdøbe denne katagori til Fejl i dette forum. Eller fejl ved Eksperten. f.eks

Det er jo langfra første gang, det sker og det vil ske igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2010 - 09:04 #6
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Det kan jo ikke beskrives bedre :)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 09:19 #7
Anmeld fejl i Ekspertens forum.
Ville være fint for mig

Men oplagt at en ny bruger lægger et spørgsmål i en katagori, der hedder Fejl.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2010 - 09:48 #8
Det der står i #6 er det der allerede står når man opretter spørgsmål  :)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 11:12 #9
Det havde jeg en ide om.

Prøvede at gå tilbage og kom kun til fejl ??
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 11:16 #10
Hvad der står med småt og gråt og linierne skal man da ikke regne med bliver læst.

Jeg og mange andre ser det i hvert fald ikke.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 11:18 #11
rettelse: og linierne= ml linierne.
Avatar billede Bornholmer Nybegynder
06. december 2010 - 21:40 #12
Har nu fundet løsningen til problemet, HD var ikke sat som master. har nu fået xp på min pc igen.

Er første gang jeg er på denne side, men også sidste. Vil i fremtiden finde andre sider til at få hjælp.

Ha' en god dag
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2010 - 21:49 #13
Taget ad notice...
07. december 2010 - 06:24 #14
(Skal det mon skrives på "Bornholmsk" ?)