Avatar billede hitmanfreak Nybegynder
04. december 2010 - 22:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fujitsu siemens w19-1 - Blinkende power

Jeg kan i øjeblikket ikke få min ene skærm (fujitsu siemens w19-1) til at virke, den virkede uden problemer i går. Men da jeg tændte den i morges virkede den ikke.
Det der sker når jeg forsøger at tænde skærmen er at billedet forbliver sort, mens power knappen blinker... Jeg er selv løbet tør for ideer, og google er ikke nogen større hjælp...
04. december 2010 - 23:29 #1
hvis ikke du har prøvet det, ville jeg nok starte med at pille computerne fra skærmen, så må du se om du kun få menu billedet på og Sætte den tilbage til fabriks indstillingerne, min dell skærm gjorde noget lignende ;)
Avatar billede hitmanfreak Nybegynder
05. december 2010 - 00:03 #2
Fantastisk det lykkes jo..
Du skal have rigtig mange tak for hjælpen... :)
05. december 2010 - 01:19 #3
Det var så lidt :)
05. december 2010 - 13:11 #4
gir du point :)
Avatar billede hitmanfreak Nybegynder
05. december 2010 - 14:50 #5
Så skal du lige smide et svar :) Så skal jeg nok give...
05. december 2010 - 15:09 #6
Taak :)