Avatar billede evilhomer15 Praktikant
03. december 2010 - 08:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Auto-clicker, som ikke overtager musen?

Hej, jeg ville lige spørge om der findes en auto-clicker software, som ikke nødvendigvis benytter musen for at kunne virke?
Jeg søger en software, som kan clicke selvom at detpunkt, som skal clickes, er minimeret. En slags macro-auto-clicker?

F.eks. du skal clicke på en firkant i Firefox hver 2. sekund, men du vil gerne surfe på nettet på samme tid med at den clicker.
Avatar billede madsens90 Praktikant
03. december 2010 - 10:41 #1
At klikke et sted på skærmen uden at man opdager det, lad os sige hvert 2 sekund vil være muligt, da man bare kan lave et program der ser hvor musen er og gemmer det, flytter musen, trykker, og så flytter musen tilbage til den gemte position.

Men er ikke sikker på at du kan klikke på en minimeret process. desværre.
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
12. april 2011 - 20:09 #2
Desværre ikke noget, som kan bruges.
Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede GamerJens Nybegynder
03. oktober 2011 - 17:09 #3
Jeg bruger Auto Keybot

Kan hentes fra http://autokeybot.com

Det virker perfekt til Runescape, nemt at sætte op.