30. november 2010 - 16:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet Udbydere

Hej, jeg står og skal ud og vælge ny internet udbydere ved bar ikke hvem jeg skal vælge, lige nu har jeg Stofanet og er på ingen måde tilfreds.

Har kigget lidt på:
Telenor
Yousee
Skynet
Fullrate

Nogle der har erfaringer med nogen af disse, eller andre forslag til udbydere
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 16:38 #1
skal du kun bruge det til internet?..
for der er jo også internet-tv...

men jeg kan ihvertfald ikke anbefale:

--> cybercity(telenor): har ikke haft andet end problemer med dem.. og så er deres kundeservice-medarbejdere nogengange snot-dumme..
(på det tidspunkt boede jeg ude på amager, nær dragør, hvor forbindelsen ikke kunne blive højere end 2mbit, ved ikke om det var problemet)

--> skynet.. der skal ikke meget til at forstyrre din internet-forbindelse, så hvis du bruger den til andet end f.eks facebook eller google, er det sikkert fint...

Har selv telia (tdc)... venter bare på at abonnementet løber ud, så jeg selv kan skifte.. der kommer regninger som er dobbelt så dyre som de plejer og når man ringer til dem, er der i gennemsnit kø på ca. 10min..

...
Yousee og fullrate skulle vist være okay.. men fullrate har vist lidt problemer med deres routere nogen gange...
...

Jeg er nok også bare uheldig når det gælder så noget som internet-udbydere.. så det her er bare en kundes svar på dårlig service.. ;)
Det er nok ikke mig du skal lytte til...
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 16:40 #2
skal lige sige at jeg har ikke prøvet fullrate eller yousee..
det er sikkert derfor der ikke har været problemer :)
Avatar billede miqe Nybegynder
30. november 2010 - 17:04 #3
Hvis du bor i Københavnsområdet kan du evt. prøve Perspektiv Bredbånd http://www.perspektivbredband.dk/
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 17:18 #4
hvilke kanaler kan man vælge med digital tv.. når man vælger.
http://www.perspektivbredband.dk/ ... ved du det?.. fordi der står ikke noget om det på hjemmesiden
30. november 2010 - 17:36 #5
havde ellers stækrt overvejet telenor, da min far har det i sit firma og der kører det fint, og de kører ikke med en eller anden endern opsætning som Stofanet:)
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 17:52 #6
Tjaa...
de har jo masser af kunder endnu, så det kan godt være det bare er mig som har haft problemer...
tror ikke det er noget problem hvis man bor inde i København, men det er jo altid riski, især fordi man skal have abonnementet i 6mdr..
01. december 2010 - 21:55 #7
spil-eksperten, hvis du vil kan du smide et svar :) så for du point
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. december 2010 - 22:25 #8
:P
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
25. december 2010 - 23:53 #9
Hvis du skal have digitalt tv på samme tid med bredbånd, er Telia langt langt billigere end konkurrenterne.

Jeg har selv stofa og er rigtig godt tilfreds, så forstår ikek hvad der er glat hos dig? ja udover det er dyrt.

Hvis jeg ksulle vælge bredbånd alene i dag, ville jeg også se på Perspektiv, men de er forholdsvist dyre med digitalt tv inkluderet, da deres bredbåndpris er en anelse høj.

DanskNet er faktisk de billigste mht almindeligt bredbånd pt.