Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 17:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Aver aspire 5310 WLAN driver

Hej

Jeg kan ikke få mit trådløse netkort til at blive installeret.. når jeg henter driveren inde fra acers hjemmeside sker der ikk noget ved jeg installere den, der er stadig det gule spørgsmålstegn ved internet controller inde i device manager?
er der nogen der evt kan finde et link på en driver jeg kan bruge, eller har en ide om hvorfor det ikk virker når jeg installere den fra acers hjemmeside.

mener den hedder pro wireless 3945abg ca :)
27. november 2010 - 17:19 #1
Hvilket OS ?:D
27. november 2010 - 17:23 #2
Har fundet dit problem :)
din computer lavet med 3 forskellige netkorts, derfor er det nødvændigt du ved om det er et, Intel, Broadcom eller Atheros netkort, den næmeste måde at finde ud af det på er ved at bruge føglende link :)

http://www.intel.com/support/detect.htm?iid=gg_support-EN_01+home_detect

den tjekker éfter Hardware og finder de driver der passer der til :)
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2010 - 17:26 #3
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2010 - 17:31 #4
Det er driveren til INTEL Wireless du skal bruge til dit trådløse netværkskort
Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 18:19 #5
det er xp.
er med på hvilken rækkefølge de skal installeres, og jeg har prøvet at installere begge de driver fra acers hjemmeside i forvejen?.. når jeg installere intel's så popper der bare en notification op med trouble shooting ned fra det ikon der kommer i højre hjørne, hvor der står at der ikke er installeret nogen driver.
Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 18:21 #6
og når jeg søger på intels hjemmeside efter WLAN drivers, med deres driverdetect funktion, så finder den overhovedet ikke nogen..
Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 18:41 #7
tror måske det kan have noget at gøre med noget adapter halløj.. kan det passe..
Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 19:08 #8
den skriver: Intel R pro/wireless software was unable to detect a supportet wireless adapter. please install a supported adapter
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2010 - 19:43 #9
Avatar billede speedpii Nybegynder
28. november 2010 - 12:54 #10
..
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2010 - 13:10 #11
Øhh, hvorfor lukker du og tager points tilbage ???

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3