Avatar billede bungi Novice
25. november 2010 - 21:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Stationær HDD sluttet til bærbar?

Hey, jeg har hørt noget med at man kan slutte en harddisk fra en stationær til en bærbar, hvor man vidst bruger et specielt stik? Nogen der ved hvad sådan et stik hedder, hvor man kan skaffe det og hvordan det fungerer?

Mange tak på forhånd :)
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:32 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2010 - 21:33 #2
Du skal bruge et kabinet til eksterne harddiske, et der passer til den disk du vil forbinne. Tag disken med ned i en hvilken som heldst computer shop og sig du skal bruge en en exstern harddisk kabinet, så er du kørende
Avatar billede bungi Novice
25. november 2010 - 21:36 #3
Okay, jeg takker!
Må jeg spørge hvordan det fungerer, hvis i ved det?
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:37 #4
du sætter harddisken i så tilslutter du via usb
Avatar billede bungi Novice
25. november 2010 - 21:41 #5
okay, det lød sku så simpelt som det kunne være xD
Ansøg om nogle points, så får du også lige :P
(Hvis man kan give flere points?)
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:43 #6
Det er ganske nemt ja ;).. du skal bare lige være sikker på du vælger den rigtige case, om det er en SATA, IDE eller SSD, der skal forskellige til.

Det kan man ikke så vidt jeg ved når tråden er lukket.
Avatar billede bungi Novice
25. november 2010 - 21:48 #7
Det er da lidt problematisk hvis flere har det rigtige svar?
Men så må jeg i første omgang nøjes med at sige tak for hjælpen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 21:53 #8
Det er da lidt problematisk hvis flere har det rigtige svar?

Næh... du skal da bare bede om svar fra dem der hjalp :D
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:56 #9
Man kan godt dele point mellem flere hvis flere har det rigtige svar, kræver bare at der er lagt et svar inden point fordelingen
Avatar billede bungi Novice
25. november 2010 - 21:57 #10
jammen så må i bare ansøge hvis i vil have points :)
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 22:04 #11
Kan man ikke nu. Men det er også lige meget ikke derfor jeg er her :P.

Men syntes også normalt det plejer at være sådan herinde at man først smider et 'svar' så snart man har en accepteret løsning.