Avatar billede n-emy Nybegynder
25. november 2010 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Side om sikkerhed?

Hej derude

Jeg står og skal sikre mit community-system mod diverse hacker angreb mm. og har i den forbindelse brug for en side der liste exploits osv. i f.eks. php. Jeg har tidligere brugt milw0rm, men kan ikke komme ind på siden, nogen der ved om den er lukket eller bare er nede og eventuelt har et alternativ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2010 - 14:03 #1
Det er formelt gutterne fra offensive security der har "overtaget" milw0rm og som druver siden http://www.exploit-db.com/

Jeg vil anbefale at du følger siden via twitter hvor du også kan følge mange andre profiler. Du er velkommen til at kigge på hvem jeg følger for lidt inspiration til hvem der med fordel kan holdes øje mem.
Avatar billede n-emy Nybegynder
26. november 2010 - 15:57 #2
Mange tak  for hjælpen =)