Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Begrænset Godkendelse i Adwords

Jeg fik i går hjælp til at rette mine indstillinger i adwords, så annoncerne ikke bliver vist på iPhones. Det hjalp i går, men nu er godkendelsen begrænset igen.

Hvad sker der?

Er der en ekspert ind i Google SEO og adwords, der kan hjælpe mig?
Avatar billede madx Nybegynder
24. november 2010 - 15:25 #1
Jeg ville ikke hænge mig mere i det, hvis ellers der er visninger og kliks dérfra hvor du vil have det. Og en QualityScore på 7 eller op på de fleste ord.

Google er ikke perfekt og heller ikke Adwords. Nogle gange bliver Adw ved med at rapportere på noget man havde tilvalgt tidligere - det kan måske være det.

Du skal primært forholde dig til det Adwords gør. Så hvis det kører, så lad det være.

Hvorvidt jeg er expert i Google SEO/Adwords må andre dømme, men lidt er man vel altid med +10 år indenfor branchen og mange konkrete Search Marketing-resultater gennem årene og nu....
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 16:26 #2
Jeg tror bestemt du ved meget om det, det kunne jeg høre da du hjalp i går. Så er glad for du er på banen igen :)

Er det muligt, at jeg ka få dig til at kigge på siden/google adwords, så jeg er sikker på det er korrekt?

Kan sende en pm eller mail med login.
Avatar billede madx Nybegynder
24. november 2010 - 17:56 #3
Jeg skal gerne øjne dit setup over...

Vi må respektere Eksperten og andre brugere, så jeg svarer her, men selvfølgelig ikke i genkendelige detaljer.

Hvis det har din interesse er jeg på hh at abilitor.dk

Hilsen Henrik
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 23:02 #4
Har du fået min mail?
Avatar billede madx Nybegynder
25. november 2010 - 09:46 #5
Jeg har lige kigget dit setup over...

Datovalg: Jeg kigger på dagen idag, 251110.

Der er 386 søgeord ialt på tværs af dine Adwords-kampagner.
- 2 søgeord har Lav søgevolumen
- 3 søgeord vises sjældent pga. et lavt kvalitetsresultat
- Alle øvrige søgeord har status af Kvalificeret.

Alt ser således rigtigt ud ift. "Status" på dine søgeord!

Lidt ekstra inputs
Ift. det produkt du geografisk markedsfører, så markedsfører du alt for bredt og betaler for alt for megen irrelevant trafik. Der er stor geografisk efterspørgsel på netop dette område - dog nok mere fra DE end DK.

Dette forringer effekten af din markedsføring markant.

Mvh. Henrik
www.abilitor.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 12:05 #6
Mange tak. Vil det sige, at jeg bør samle søgeordene lidt mere om netop mit produkt, så alle de irrelevante ikke kommer med. Eller hvad mener du der?
Avatar billede madx Nybegynder
25. november 2010 - 12:45 #7
Der er mange steder at skrue på i Adwords - både i opsætning og i detaljerne.

Jeg synes blot, at du skulle vide at der er mere at hente, så du kan begynde søge info om hvordan.

Du kan måske blive inspireret af denne tråd, http://www.eksperten.dk/spm/922703 som handler om det samme.

Jeg lægger dette som svar, da jeg går ud fra at du har fået løst problemet med Begrænset godkendelse.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 12:55 #8
Problemet er løst, så nu er det blot nysgerrighed :)

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
17. december 2010 - 22:36 #9
Jeg vil klart forslå at du ser nærmere på dine konverteringer via google analytics, så du kan eksludere de søgeord du ikke tjener på.

Over 300 søgeord lyder for mig vildt, men det afhænger naturligvis af hvor mange produkter du sælger.